måndag 18 februari 2013

Svea i Sköna Hem...


















 God måndagskväll!


Jaha då var den måndagen snart passé och efter en väldigt (minst sagt) rörig dag på jobbet så körde jag ett kvälls pass på gymmet.


 Och oj oj oj så jäkla skönt det är att äntligen vara på banan igen. Ett år är det nästan sen jag opererades för mitt akuta diskbrock och idag körde jag mitt andra bodyfit pass dock inte fullt ut men ändå...jag kan säga att tårarna dom kom när vi låg och stretchade för så glad är jag. Bra musik och man får utlopp för allt man har inom sig...bra för själen, och kroppen såklart ha ha... Så det finns hopp kära Ni som har eller råkat ut för samma som jag.


I senaste numret av Sköna Hem (som bjöd på en hel drös med underbara hem den här gången) har med Svedbergs serien Svea på en sida. Det är det skåpet vi har i vårt badrum. 

Ett skåp som vi är väldigt nöjda med och som Ni ser på Svedbergs bilden så är det en av de inspirationsbilderna jag fastnade för när vi var uppe i vårt husplanerande, jag blev alltså helt såld på dessa putsade väggar. Efter många om och men så blev det faktiskt putsade väggar i badrummet som firman som gjorde vår fasadputs. Vi är väldigt nöjda med att vi kämpade hårt för att få igenom det under byggprocessen, ja ja ingenting ska väl vara smidigt...men fint blev det.



Så, njut nu av kvällen! 

Kram Malin




3 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Så himla fint i ert badrum :-)

Vet du, i helgen satt jag med sköna hem och lusläste med en kopp te och såg då svea skåpet och tänkte att det är ju ett sådant skåp som Malin med Stenmur & Görsgård har :-)) Det är verkligen snyggt det där skåpet, kan tro du är nöjd med både det och väggarna och inte minst golvet!!! Ha en fin kväll. Kraaaaam Paula

LOPPISLIV sa...

Gärsgård ska det stå såklart :-))

Bodil sa...

Vilket fint badrum!
Kram Bodil