måndag 25 mars 2013

Där stod det...















Kikar in för att visa ett av fynden från igår! 


Ett litet bord stod "visst" bredvid kassa disken på Billa igår när jag skulle betala mina små fynd. Mer än prisvärt och faktiskt perfekt storlek i hallen. En spegel eller tavla får det bli sen någon gång och ett klädskåp också som jag nämnt tidigare... Allt får ta sin lilla tid och det är väl en del av charmen. 


Blandar in mer och mer träfärger för att mjuka upp här hemma, det är riktigt ljust märker man nu när solen visar sig från sin bästa sida... Ljust i all ära men bländad är inte riktigt lika mysigt...ha ha.. så det är nytt för mig att börja bryta av, jag som alltid bara haft vitt. Men jag gillar det mer och mer, själva blandningen av trä, vitt och några mörka detaljer, det ger en lugn och skön känsla precis som jag vill ha.


Idag har vi bokat vårt gulliga hus som vi hyrde förra sommaren på Gotland, det var barnen som ropade hej vilt när vi frågade vad de helst ville göra i sommar... Ååå kan vi inte åka tillbaka till Gotland skrek dom i kör, så så får det bli, ska bli riktigt härligt.



Kram i kvällsolen!

Malin

Inga kommentarer: