söndag 24 mars 2013

Söndagslunk...















Solen skiner den här helgen också!


Så himla skönt det är med dom här ladda upp batteri helgerna... Solen skiner, kallt är det men solen den värmer och fåglarna kvittrar... Våren är inte långt borta!


En sväng till Blomstertorget har det blivit för att inhandla påskens vårblommor, lite björkris med pärlhönsfjädrar står nu både ute och inne och vaktelägg från förra årets påsklåda har kommit fram. En väldigt enkel dekorerad Påsk i jordnära färger. 


Nu blir det en sväng ut till underbara Billa Gård. Har Ni inte varit där och bor i Linköpingsområdet så rekommenderar jag det varmt, en riktigt livsnjutar butik i härlig lantlig miljö en sån butiksom jag tror de flesta mår bra av att besöka. Sen blir det en långpromenad i solen på fina isen.



Skön söndag till Er!

 Kram



2 kommentarer:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Här i Småland fortsätter den dåliga följetongen "Mer snö"! Är så trött på snön nu, vill ha vår och sol och värme!

Så tråkigt att det är svårt att kommentera på min blogg ibland. Undrar vad det kan bero på?

Ha en fortsatt skön solig söndag!

Kram Caroline

LOPPISLIV sa...

Ja snart blir det nog vår, även om det inte känns så just nu, kallt och snö har vi, men solen sken vackert här också idag :-)) Billa Gård ska jag tipsa en barndomsvän om som bor i just Linköping, har varit där uppe när jag var tonåring, det är en fin stad minns jag!! Ha en fin kväll!!
Kraaam Paula