onsdag 20 mars 2013

Lite mer textillims fix...
























En mitt i veckan hälsning!



Helgen var ju bara hur underbar som helst med strålande sol och vindstilla nere på isen, det kändes som man var i alperna för sådan värme var det, en riktigt skön helg med släkten och bästa syster yster. Mysigt!


När jag klädde om kattklösen så fick jag lite tyg över så lampan som står på skrivbordet där uppe och stolsdynan som jag tänkt klä om många gånger fick sig äntligen en enklare uppfräschning. Stolen är min när jag sitter och jobbar men jag får visst dela den med Smilla numer vilket är helt ok, hårig blir man ju ändå...


 Här uppe är det väldigt enkelt och spartanskt, men så får det vara, saker och ting måste få växa fram, och efter att jag tagit korten på Smilla så hämtade jag klädnypor och satte på väggen med några av mina inspirationsbilder som jag har i mina olika projekt.



Nu sover barnen gott, brasan sprakar fortfarande, vi har suttit som klistrade framför djurakuten som barnen och jag tycker är så spännande... En ska givetvis bli veterinär och sen började brandmännens program och då ska nästa bli brandman ha ha så söta dom är våra älskade små trollungar.



Önskar Er en fortsatt skön onsdagskväll! 

Kram Malin




2 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Jag döööör så söt liten kisse!!!

Kram Therese

LOPPISLIV sa...

Er lille kisse är ju bara sååå söt!! Vad fint med lite nytt, ser så fint ut! Nej jag ska tyvärr inte till bloggträffen, ville hemskt gärna men då vår dotter tar studenten i maj och jag hade annat inbokat samma datum så fick det vara, ibland skulle man vilja klona sig :-)) för det blir nog ett jätteroligt event, ska du dit?

Ha nu en toppenfin torsdag! (här snöar det idag...suck :-)
Kraaaam Paula