söndag 18 augusti 2013

Myrten...



















 Idag söndag har vi äntligen haft en riktigt hemma slappar dag och det var riktigt skönt och välbehövligt.

Visst är det skönt att bara vara hemma och bara va... Pula med det man vill och har lust med, idag var en sådan dag!

Jag plockar in örter från trädgården, jag tycker det känns så lyxigt att ha lätt tillhands och köket ser mer hemtrevligt ut. Jag testar mig på en Myrten i köksfönstret så får vi se hur länge jag håller den i liv, jag tycker den är himla fin men jag har inte lyckats ha någon så många veckor tidigare...




Ha en fin start på veckan!


Kram Malin


1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!
Tror det sas på TV att på dom svenska kungliga bröllopen bärs det alltid en liten kvist Myrten i kronan..?
Har följt din blogg till och från ett bra tag och nu har jag lagt till dig bland favvosarna på min nya blogg. ;-)