onsdag 21 augusti 2013

Höst i luften...















Visst känns det att det är höst i luften... Riktigt fina höstkvällar att njuta av så här i veckan, men visst känns det att det blir rått framåt kvällen.

Jag tänkte tipsa om att det finns lite fina fynd på det "stora varuhuset", den svarta plåtstolen som ni kan skymta vid entrén köpte vi i våras, och kompletterade nyligen med ett par vita nu när de kostade 99 kr styck, då snackar vi bra pris.

Och utanför entrédörrarna växer klätterrosorna som aldrig förr...det tog sin lilla tid men de verkar trivas, tur för mig.

 Taklöksväxter har jag höstat till det så länge jag tycker det passar in bra eftersom det även växer taklöksväxter på stenmuren. I den gamla kopparbaljan har jag höstanemoner och hortensia, de ska jag gräva ner snart.

Så, nu var det första föräldramötet avklarat för ikväll, 
nu dags för idol, jag kan liksom inte låta bli...


Kram på Er!

Malin

2 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Hejsan, hoppas allt är bra med er alla och att ni haft en härlig semester. Vad fint du gjort vid entrén . Bara favoritblommor! Vore så kul att ses snart. Kram Victoria

Anonym sa...

Så fint Malin :)