fredag 23 augusti 2013

Vita gladiolus...

















Vi mumsar kräftor lite då och då,
 vi är ena riktiga kräftälskare...Ååhh så gott det är!


 Igår kväll bjöd vi hem min mormor och morfar på lite svenska vätternkräftor sådär på torsdagskvällen i all enkelhet, och tänkt så trevligt det är när det inte behöver vara så avancerat...


 En himla mysig kväll och tänk att min mormor och morfar har sånt utbyte med våra barn, deras barnbarnsbarn. Det är ju helt fantastiskt egentligen, det är inte så vanligt idag, vilket är lite sorgligt.

Vackra gladiolus fick jag av söta mormor, vita hade hon letat efter ju, så söt! En fantastisk vacker höstblomma att ha i vas, ute som inne...

Nu är det Äntligen helg, phuu vilken vecka!
 Den här helgen är vi värda och strålande väder ska vi få... kan ju inte bli bättre!


Kram på Er!

Vill också passa på och tacka för alla mail jag får, jag tror att jag hunnit svara Er alla nu!



Malin






2 kommentarer:

Anonym sa...

Vackra blommor och bilder...som alltid :)
Önskar dig en fin lördag.

Johanna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Underbara bilder på en underbar blomma..:-)

Låter härligt!
Som du säger är det inte så vanligt tyvärr.

Må så gott
Susanne