torsdag 14 november 2013

Test....





Testar från ishallen... För om det här funkar så kan det bli fler blogg inlägg om ni står ut med mobilbilder? Här hänger jag numer som nybliven hockey morsa... Det är inte så lätt när ens 11åring kommer på att han nog vill börja med hockey?! Hm.. 
Nu är vi igång och han kämpar järnet tillsammans med grabbar som spelat sen 4 års ålder, men hej vad det går och så duktig han är, och så fantastiskt det är att  se sin sons glittrande ögon och kämpar andan, tårarna de bränner ofta när jag står och tittar... Så stolt är jag!!!


På instagram är jag desto flitigare...mer spontana ögonblick, som bilden ovan, Smilla som vet hur man fördriver tiden, hon kan sitta vid vattenstrålen hur länge som helst. 

Kram på Er!

Nu ska jag kolla på träningen😉

Malin

Inga kommentarer: