söndag 20 oktober 2013

Fynd...

















Halloj!



Här är lunkens söndag äntligen kommen och rackarns så skönt att ha en heeel dag hemma utan att behöva sätta sig i bilen eller ha någon tid att passa.
 Lite lövräffs och lök plantering, promenad eller bara gå och pula för att det är trevligt, ja tänk att det kan kännas så lyxigt.



Det har varit mycket ett tag, körigt både på jobb och aktiviteter här hemma så här har jag inte varit på länge... varför då blogga om man inte bloggar kanske en del tycker?! Jaa!!!? Men sen när man väl får några minuter över ja då är det himla kul, så varför inte? Så länge jag varken tjänar pengar på bloggeriet eller har det i eget vinnings syfte/marknadsföring så finns det inga krav, och det är rätt skönt. Jag gör precis som jag vill och när/hur jag vill så så får det vara. Började med Instagram för en tid sedan i samma namn, än så länge är den låst...jag får se hur jag gör om jag öppnar upp den, himla kul och enkelt är det i alla fall att bara fånga det man tycker är fint för dagen :-)


Tipsar idag om kudden i fåtöljen, inte sista bilden utan den aubergin färgade stickade, Ica Maxi 49 kr, perfekt, sen hittade barnen ännu en liten kristall lampett ute i diket som låg i leran, har säkert tillhört torpet bredvid oss, nu är det en av de finaste höstlyktorna jag har här hemma... Behöver inte vara vare sig dyrt eller avancerat med inredning, det viktiga är att man tycker om det själv.



Nu ska jag gå ut och kratta löv, Ni får ha en riktigt skön söndag!



Kram Malin



7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Så sant, inga krav om att blogga utan ta det som det passar en själv så blir det bäst!

Du har det såå fint! Var har du hittat den fina porslinsblomman i trälådan?

kram Mia

LOPPISLIV sa...

Fin kudde, jag har en liknande vintervit fast från H&M. Ica maxi har mycket som är fint, jag fyndade en julduk där nyligen, vit med röda krostygns brodyr på :-))

Håller med ang bloggandet, jag har också varit så lat på sista tiden så jag inte orkat titta på datorn när jag kommit hem om kvällarna, då får det bli en liten paus helt enkelt, ibland blir det mer och ibland mindre, allt efter ork och inspiration.

Underbara bilder Malin, skulle kunna titta på bilder från ditt vackra hem hur länge som helst :-))

Ha det gott!!
Kraaaam Paula

Anonym sa...

Blogga när du hinner och känner för det! Älskar bloggen och alla vackra bilder från ert hem.
Trevlig söndag
Ellinor

Villa Vinkelhaken sa...

Såå fint hem ni har! :)

Kram Jenny

Anonym sa...

Fint, men saknar din förra blog! Den var bara så gjordnära och mera äkta!

Monica sa...

Underbart hem, gillar bloggen supermycket:)

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Hej vad kul att du finns på Instagram. Har precis börjat följa dig. 😊
Så fint ni har det!

Kram Caroline