lördag 15 oktober 2011

Drömmer...







Stannade till på Zetas på vägen hem från Stockholm i veckan... 

Jag blir helt salig varje gång jag besöker Zetas handelsträdgård... De är fantastiskt duktiga på att få till det med detaljer, hela miljön och inredningen... 
Det är såå fint!!! Skulle vilja ha allt och lite till... Men det är väl egentligen inga särskilda saker, utan de har bara fått till det och det med råge...känsla, färger och stämning... Underbart!

Själv drömmer jag bara..det känns långt kvar tills vårat hus står där det står...Men visst är det härligt med drömmar ändå... 


Många kramar till Er alla!
Njut av helgen, för det gör jag och mina trollungar...
Malin





4 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Malin,

Kikar in och säger hej :)

Fina bilder - ser ut att vara ett riktigt mysigt ställe, Zetas handelsträdgård!! Hoppas allt är bra med dig & familjen!

Kram Jes ♥

Jes/Vita villa vila sa...

Förresten - hur får du så tjusigt typsnitt på våra kommentarer?

Kramen!

LantlivsAnette sa...

Halloj där !! Har provat kommentera fler ggr, men det har inte funkat, vi får se hur det går nu då..Är så glad att du har börjat blogga igen !!
Kraaam Anette

Lilla Blanka sa...

Hej!
Vad fin blogg du har <3
zetas skulle jag gärna besöka, det ser så himla mysigt ut!

Härliga bilder från ditt vardagsrum oxå ;)
Kram
Mia