fredag 7 oktober 2011

Trevlig helg!





Veckorna rusar... Och äntligen är det helg! 

En helg som kommer innehålla långpromenader, pyssel på våran "tomt", god mat och några glas vin. 

Plockade in några kvistar med dessa blåa bär under kvällens promenad med Clifford... vad är det för något? Fina var dom i alla fall, det blev fredagens pynt i några glasskålar. Den fina lyktan är från Billa Gård, likaså tavelramarna som skymtas på väggen. 

Nästa vecka hoppas jag på att kunna visa bilder på vår lilla bod på "tomten". Om vi klarar oss undan regnet så målar vi den vit i helgen... Och kanske att jag törs lägga ut planritningen på blivande huset...

Jag har inte varit runt och kikat på några bloggar under min frånvaro, jag slocknade totalt efter min skilsmässa, men nu när jag börjar lite smått, gör jag lite hälsningar här och där, det är så kul och tänk att det är såå många av Er gamla som är kvar, helt fantastiskt och så duktiga alla är, helt otroligt!

Jag har saknat Er, många av er!
Många kramar
Malin



2 kommentarer:

My White Cottage sa...

Åh, Malin jag är sååååå glad att du är tillbaka! Ska bli så fantastiskt roligt att följa er resa! Vilken superfin tomt, helt enkelt som gjord för dig vännen. Är så himla glad över att den blev er - som sagt ödet, jag tror det var förbestämt helt enkelt! :) Nu är jag ju väääääldigt nyfiken på ert blivande hus... planritning.... utseende.... fönster.... kök.... hihi, listan kan göras lång! :))) Nu kände jag att till och med jag blev lite bloggsugen igen........

Ha en fin helg!
Många kramar till hela familjen,
Jenny

Hem och Lycka sa...

Å vad skoj att se att du bloggar igen, följde din gamla blogg. Välkommen tillbaka! Kram Mia