fredag 13 januari 2012

Bilbana...




Jag känner att när man kikar runt bland alla fina bloggar och favorit tidningarna så känns det som det bara är jag som har söner i ålder 9-10 år som inte har leksaker som matchar sin inredning, om man nu kan säga så :-) och jag lägger mig heller inte i hur det ser ut när det gäller barnens grejer eller rum om jag ska vara ärlig.

Den här bilbanan har vi snubblat över sen juldagen då det var en väldigt uppskattad julklapp av både mig och barnen...för så jäkla kul det är att sitta och raca många skratt och några tårar blir det allt. Sen ligger det bayblades, backugan, nerf skjutare och diverse mojänger både här och där... 

Charmigt på sitt vis och vardagen hemma hos mig och kanske hos dig?!

Nä nu har jag kört av med dammsugaren och svabbat av lite snabbt, brasan är tänd och alla miljoner värmeljus från IKEA nu tar vi fredagkväll njuter och äter lite gott...

Kram på Er alla!
Malin

3 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
kul att du hittade in till mig och jag har samma som du här finns leksaker överallt.....
önskar dig en härlig helg
kram
sandra

Solsjö - Under en vind sa...

Hej Malin!!

Vad glad jag blir att du är tillbaka i bloggvärlden! Har verkligen saknat White season!:) Era husbyggarplaner låter spännande, ser fram emot att få följa med på en del av er resa!

Jag har nästan samma verklighet som du....har en 11-åring som just nu har fotbollsplanscher och STOR klubbflagga på väggarna och hos den 9-åriga dottern syns Eric Saades ansikte på dörrarna....å den lilla 2-åringen sprider det mesta runt sig....Hur fint man önskar att det skulle vara så är det ändå vardagen och verkligheten man trivs med allra bäst! Mina stora barn har dessutom kommit till det stadiet att de önskar att jag inte visar hela deras rum på nätet eftersom de har kompisar och kompisars mammor som känner till bloggen...

Önskar dig en mysig helg! Kramar!

Limestone by the Sea - Victoria sa...

hehe, du vet ju hur det brukar se ut på vår övervåning!
Ofta en hel fritidsgård på helgerna men grejer överallt! Men kul har de ju och det är huvudsaken. Ha en skön helg! kram Victoria (PW på söndag om du har lust?)