måndag 9 januari 2012

Fint halsband...






En mycket god vän och kollega till mig gör dessa vackra halsband... 

De ser maffiga och stora ut men är gjorda av ett gummi material så de väger ingenting. Jag tycker de är riktigt coola och väldigt dekorativa. Alla tar på det och kommenterar det när jag har det på mig :-). Jag köpte ett sådant halsband till min syster i julklapp och hon har också fått mycket beröm för det. 
Kul, och kul med något nytt!!!

Är någon intresserad av att köpa ett halsband så går det bra att maila Therese som gör dom på therese.erwill@live.se (tror de kostar 395 kr och de går även att få i olika längder). 

Annars finns de också att köpa ute på Billa Gård, Country Interior. Jag tror det kan bli en riktigt fin vårtrend 2012...

Kram på Er alla!
Malin




1 kommentar:

Millas hem sa...

Första gången jag besöker din blogg! Kul att efter såhär lång tids bloggande fortfarande hitta nya fina bloggar!

Nu ska jag kika vidare här hos dig!

Kram Camilla