måndag 16 januari 2012

Sött rosa...




Bra start på veckan? 

Nja...inte för mig, bilen startade inte i morse när jag skulle till jobbet och jobbmobilen glömde jag hemma och så felade jag en mötestid med en halvtimma på eftermiddagen och min kära lilla Clifford tycker jag verkar vara lite hängig igen... Blää... hoppas på en bättre tisdag!

Att låta bli godis som ligger i en skål hemma funkar inte så bra...därför har jag inte godis hemma mer än ibland när vi verkligen ska äta godis...

Dessa små vackra godbitar i min marimekko skål funkar alldeles utmärkt att ha framme för det är nog de enda som jag verkligen inte tycker om, inte ens så jag går och tjuvar...liite vår blev det allt med dom i skålen :-) matchar ju den otroligt söta tapeten från Sandbergs "Nora" som är klockren i ett litet torp som denna... 

Gillar verkligen att ha tapeter nu, det blir så skönt och ombonat, vi får se om det blir någon sen i nya huset... Vi väntar tålmodigt på tidsplanen, vi vet fortfarande inte när dom ska dra igång och när huset beräknas vara klart...

Kram på Er alla!
Malin

1 kommentar:

BM sa...

Jag kan inte ens ha äckligt godis framme/hemma. Äter det ändå hehe.
Jag älskar din blogg och har lagt till den bland bloggar jag följer.
Ska flytta till ett gammalt 1700-talshus om ett par månader och behöver all inspiration jag kan få.
Kram BM

Ps. Clifford är underbar!