måndag 16 april 2012

Sippor...






Vitsippor plockade av små killarna och står i emaljmåttet från Leilas shop...  Vilken skön helg det har varit i vårens tecken!

Idag inte lika vårigt med måndagsspöregn utanför fönstren...

I kväll antar vi att lastbilarna kommer med huset och i morgon smackas väggarna upp, ska bli såå spännande.

Mitt tålamod är slut och jag pallar inte med att inte kunna eller få göra något, får och får...men det funkar inte har jag ju tjuv märkt. Bränner och svider till i ryggen för minsta lilla utöver att göra "ingenting"... 

Hur kul är det att sitta på en pall uppe vid tomten och glo...titta på allt som man vill få gjort, det går liksom inte att slappna av och gilla läget... Suck! Och hur roligt är det att se ens man dammsuga flera gånger om dagen efter mina barn och katter och handla och fixa hela tiden...man bli ju tusan helt jäkla störd, för usch så oduglig man känner sig!!!

Men som Philia alltid skriver så ska man ju vara glad och alltid förmedla feelgood när man läser varandras bloggar... Sorry och attans att jag inte kan leva upp till det ;-)

En extra tanke går till mina kära vänner som varit i Thailand i snart ett år...och som nu drabbats av dengue feber och ligger på sjukhus ett stort ♥ till Er! Bli bra nu så att ni kan komma hem snart!

Skön måndag till Er där ute!
Malin

Inga kommentarer: