tisdag 8 maj 2012

Vackra vår...





Underbara vår!!!


Man blir lika lyrisk varje år... tänk vilken tur vi har i Sverige som har dessa årstider... Alla är dom lika underbara, men just nu är våren min favorit :-)


Bigaråträdet på vår tomt är helt bedårande, vitt vitt vitt helt översållat av vackra blommor...  Vi har satt upp en fågelholk på boden som ni ser på bilden och där bor nu fru "blåmes". Varje kväll när vi är uppe vid tomten springer en ekorre fram och tillbaka och verkar bo där någonstans...och det är ett väldans tjatter på fåglarna, jag bara njuter, visst är det härligt!? Några timmars jobb per dag, sjukgymnastik, vila och promenad på det...japp nu känner jag att det finns hopp även för mig...


Men det bästa av allt är att min älskade Syster och hennes sambo fick en son igår... En helt obeskrivlig känsla och jag har blivit moster för första gången och mina barn har fått en liten kusin... Det är Lycka !


Så nu gick jag in på Julias fina butik och klickade hem en fin liten sak till min lilla systerson. Tänk sååå mysigt att få sniffa bäbis...Åhhh!


Kramar till Er alla & njut nu av dagarna!
Malin 

1 kommentar:

Lilla Majken sa...

Fantastiska vårbilder, längtar till vårt körsbärsträd står i blom, det är inte många dagar kvar.

Vad kul att det har blivit en till i familjen, ett stort grattis!!

Kram Therese