tisdag 21 augusti 2012

Från H&M Home...





Åh vilken härlig värme det är ute...

Vi njuter och har haft en underbar helg med pigga och glada barn, långa middagar ute med tända ljus, kräftor,bullbak, bästa vännerna och bad i sjön...

 Och så började skolan. Pirriga killar (som dock inte visade det) gick iväg till skolan, en efter en efter en... Såå söta!!!

Ååå som dom kvittrar när de kommer hem från skolan, berättar om allt, nya ämnen och om alla klasskamrater... Igår ville dom åka till simhallen efter skolan (när det var så varmt ute...) och självklart gjorde vi det.

 Vi var nog nästintill själva, och passade på att träna dykning och simma längder...mycket bus och skratt. Sen somnade vi gott hela familjen. Hjärtat bultar av värme... Lycka för mig det är att vara tillsammans!!!

Ett litet paket från H&M Home damp också ner igår... några axplock av vad jag beställt ser Ni på bilderna. Jag tycker att H&M har massor fint till hemmet och till bra priser... Badrumsmattan kommer bli perfekt i barnens badrum som kommer gå i vitt och grått...

Nu fortsätter vi njuta av dagen och kvällen, än är den inte slut!

Kram  ♥

1 kommentar:

Linda sa...

Fina saker.
Ljuset köpte jag för några veckor sedan men lakanen är jag såååå sugen på. Har kikat på dem flera gånger.

Kram, kram