söndag 28 oktober 2012

Morgon skrud...























 Godmorgon Höstlov!



Passar på och säger godmorgon innan jag ska väcka barnen.  Idag har vi tagit ledigt och ska ta en heldag uppe i Södertälje och Tom Tits, jag har inte varit där tidigare så det ska bli jätte kul.

Helgen passerade ju som vanligt, vi har varit ute i det vackra vädret mestadels och fixat ute i trädgården och jag har gjort lite vinter i mina urnor, stenmuren börjar pysslas i hop, det är ju som att lägga pussel,fint blir det. Fika besök och middagsgäster avlöper varandra och jag njuter vareviga sekund, för det är så himla skönt att bara vara hemma och umgås.

Ny vintertid och snart november inte klokt vad det går, men det var faktiskt lite lättare att gå upp nu på morgonen...

Nu blir det frukost med tända ljus, ute är det så där härligt kallt och frostigt och lite sol som strålar in, såå vackert!



Ha nu en skön måndag!
Kram


1 kommentar:

LOPPISLIV sa...

Halloj Malin! Ohh så fina bilder från ert vackra hus. Det grå mot det vita är bara sååå fint!! Och vad mysig er kamin är, så fint när man kan se elden spraka innanför. Vår kamin är nu äntligen insatt och den värmer gott om kvällarna, vilken mysfaktor det är :-)

Ha en underbar dag!
Kramen Paula