lördag 3 november 2012

Att fördriva en lördag...
























...i en för mig underbar livsnjutaraffär, ja det är ju som att vara i paradiset eller som för barnen i godisaffären.


Jag tror jag glittrar när jag är i butiken för det är så rackarns kul! Helt galet kul, bara att få hjälpa till...tänk att man kan tycka att det är så kul. Och att få inspirera, för i butiken så inspireras man kan jag säga av allt fint. En riktigt härlig lördag!

Men så går jag där och tänker i bakhuvudet att hm... undra vad jag skulle köpa?! En lykta, en kudde, en lampa eller?... åå så mycket jag skulle vilja ha, och så står man där och attans så svårt det är att köpa något till sig själv?! Att ge råd och tips till andra, ja det bara trillar ur enklare än enklast. Men är det till sig själv nja då går man och vänder och vrider och funderar och känner innan man köper något eller tänker vad är prio?... ghaa så jobbig.


Fast idag kom jag hem med en kudde och vilken får ni se i morgon. Day´s matta som ni ser nederst ligger nu i entrén här hemma, den blev jätte bra.


Ha en riktigt skön lördagskväll!

Kram Malin