måndag 5 november 2012

Islandshästar...






Att börja en ny vecka för söta Malva verkar ju inte så tokigt...


Då får men ha i baktanke att hon varit ute på bus hela natten. I övrigt verkar det rätt skönt att vara katt!!! Vilka stuggrisar vi har här hemma!


Hästen fick det bli från By Nord inhandlad på Esq. Som gammal hästtjej så... Helt underbar och lite för dyr för min smak men ja, så fick det bli. 

I dag har det installerats Verisure här hemma, snabbt, smidigt och riktig snygg design dessutom. Bara vetskapen om att ha ett brandlarmsystem kopplat mot larmcentral känns oerhört skönt, jag som tänder så mycket ljus hela tiden. Och tänk så bra att få ett sms när äldsta sonen kommer hem från skolan, ett sms som säger att han checkat in här hemma. Tryggt & Skönt för oss alla! 


Skön kväll till Er!

Malin



5 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Jag har helt missat hela din nya resa med huset och allt. Men nu ska jag läsa ikapp :) Så fint ni har det! Och skoj med Esq - brukar kika in där ibland. Fin kväll!

Lilla Majken sa...

Ert hus är så vackert!!!

Kram Therese

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har:)

Gillar du inredning kan du kika in hos mig:)

ha en kanonvecka

LOVE Maria på inredningsvis.se

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Vad coolt att barnen checkar in!

Hälsn/Sanna

LOPPISLIV sa...

Jättecharmig kudde, gillar ju också hästar så den föll mig på läppen, tror dottern här hemma hade gillat den också :-))

Ja du ska veta att jag velar med min matta?? och priset gör ju sitt också, man vill vara riktigt säker på att det blir bra. Såg i ditt förra inlägg day mattorna på sista bilden, de ser lite ut som den från TineK som jag kikat på. Får se om jag kan komma fram till något beslut denna sidan året :-))

Kramen Paula