tisdag 6 november 2012

"Lavendel vid citronträdet"...







Helt ok att vakna till den doften denna onsdagsmorgon...

Jag som aldrig varit på ljusparty eller tidigare köpt något dyrt doftljus. 

Men så stod jag där på Esq i lördags och de hade precis fått in alla dessa ljus från Reunion.

 
Där var det, det där ekologiska sojavaxljuset och jag föll pladask för"Lavendel vid citronträdet".

Japp, så det jag ville säga med det här inlägget var att jag erkänner, jag föll för bloggvärldens heta ljustips som är ute i etern just nu. Och jag kan inte annat än att varmt rekommendera det vidare, det lyser verkligen upp i höstmörkret.


Skön onsdag!
Malin



2 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej finaste Malin!

Aahh! Tackar för tipset! Härligt att veta att de finns på Esq - i fall jag också, inte helt otippat, faller för trenden med tofsar på doftljus :).

Klart vi ska äta lunch snart!!! Det är ett måste!

Kram Jes ♥

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Haha, visst är det fint! Jag har de också:) kramkram