söndag 25 november 2012

Inte funkat...






Hallå!

Jag har inte kunnat lägga upp några bilder därav några dagars frånvaro, verkar som fler haft blogger problem?! Fy sååå frustrerad man blir när det inte funkar...ghaaaaa. Ja ja.

Helgen har varit mysig med saffransbullbak, skridskor i ishallen med grabbarna, ute fix och första adventsfikan med mjuk pepparkaka och glögg, så gott och såå skönt att bara vara!

Jag fick lärkträdsgrenar av min mammas man idag när dom var här och firade mig, jag har letat och letat, men han har en massa skog och givetvis hade han lärkträd, ingen blev gladare än jag, knäpp man är...ha ha. 

Adventsstjärnor hade jag tänkt skulle upp idag men så blev det visst inte, det får bli lite pö om pö i veckan...



En riktigt bra start på veckan till Er! 

Kram Malin

1 kommentar:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Jag tänkte att jag också skulle börja pynta lite pö om pö i veckan, nu när jag jobbar igen och har tre barn är det svårt att få tiden att räcka till.
Jag har spanat i ett lärkträd längs vägen till jobbet, måste stanna till någon dag :)

Kram Caroline