onsdag 21 november 2012

Naturligt vackert...









Jag fick för mig att Granit ...

skulle öppna sin webbshop nu i november, men det var ju nästa år. Ghaaa!!! Dom har så mycket fina grejer till bra priser och jag vill ha den där glödlampslingan, lite nyfiken på hur det skulle bli att knöggla ihop den sådär och hänga den i hallen där det är öppet upp... Den fina slingan med klädnypor skulle passa perfekt i barnens rum året om och de fina stämplarna perfekta nu till jul... Ja ja, och en sväng till Stockholm det hinner jag nog inte med. 

Jag är riktigt förtjust i bilden högst upp från Granit...lite så vill jag ha det i år, väldigt enkelt men ändå stämningsfullt och mysigt...



Kramar & Skön kväll till Er!
 Malin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst har de underbara grejer!! Läste på facebook att de skulle ha öppnat nu i november, men det är försenat så de öppnar inte webshopen förrens efter nyår! Så vi får shoppa då :) Ha en fin dag! Kram Anna

Jes/Vita villa vila sa...

Hej fina Malin,

Bokstäverna har jag, de är härliga. Allt annat var också jättefint. Gillar deras sortiment. Synd att de la ner butiken här i Norrpan...

Så otroligt fint ert hus är vännen... Kan inte se mig mätt :)

Kram Jes ♥

Anonym sa...

Kikar in:-) Vill också ha glödlampslingan från Granit, men bor inte i närheten sv någon butik:-(

Ha en mysig helg.
Mvh Johanna