tisdag 27 november 2012

Lärkträd...














Här i soffan har vi suttit & myst idag,



Ett litet pepparkaksbak orkade vi med och jag tror minsann att det har spöregnat precis hela dagen hu...det var ena riktigt blöta killar som kom hem från skolan idag.

En lärkkvist sitter nu i damachanen och några fler lite här och där...kan vara så att det ser ut som en skog här hemma nu :-) 

Den svartvita textilsladden från Ica Maxi (79 kr) använde jag till en stor stjärna i vardagsrummet. Som vanligt när jag håller på så smäller glödlampan och så finns ingen mer hemma och då lackar jag ut ha ha... Den står i fönstersmatten just nu, så får jag fixa lampor i morgon. Har jag tur så får jag spika dit en liiiten liten spik över fönstret, men min sambo är liiite kinkig med att slå hål i nya huset så vi får väl se, ser inte så tokigt ut när den står lite sådär på tvären heller...

Har precis lagt granris på kyrkbänken utanför huset med en ljusslinga över ååå så mysigt..


Sakta men säkert närmar vi oss första advent...


Trevlig kväll!

Malin


2 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Godmorgon Malin!! Ohhh lärk kvistar är så himla charmigt att dekorera med, har en liten kvist här hemma, som jag är så rädd om, har inte fått tag på några fler ännu. De är inte så lätta att hittta!! Fina bilder du bjuder på och morotskakan har jag skrivit upp receptet på, tackar, denna måste jag testa :-) Ha nu en toppenfin fredag du fina bloggvän!

Kraaaam Paula

LOPPISLIV sa...

Heeej Malin! Stort GRATTIS på födelsedagen :-)) Hoppas du får många fina paket och mycket tårta!!
Kram P