onsdag 17 april 2013

Ay Illuminate...


foto: Frida/Trendenser.se



Visst är den underbar?!



Helt underbar lampa ifrån holländska Ay Illuminate.
 En välkänd snackis bland eterns alla inredningsbloggar. 

Jag kan inte annat än att hålla med om att den är super fin. Jag gillar det här fotot som Frida Ramstedt/Trendenser har tagit, gillar hela stilen i sovrummet, avslappnat och naturligt skönt på alla sett, helt i min smak.



Lampan hade gärna fått hänga här....





...i vår hall.

 Tror den skulle passa bra här och mjuka upp det stora kala utrymmet. Tyget skulle nog göra sitt också så det känns lite varmare...

Lampan hittar du här.

Tror jag är på bättringsvägen, men vet inte så noga för jag har mest sovit bort den här dagen också... Men nu har jag lagat mat till alla småtrollen och det fixade jag.



Kram  



4 kommentarer:

Christina sa...

Tack för en inspirerande blogg! Vi bygger hus och det är kul att inspireras av dina fina bilder. :) Sjukstuga här med. Krya!
/Christina

LOPPISLIV sa...

Håller med, den där lampan...suck så himla fin...vill ha :-)) Tidlöst snygg och charmig som bara den!!

Uj så trist att bli sjuk, du får krya på dig nu så du blir frisk till helgen! Stor kraaaam Paula

Christina sa...

Vad är det förresten för skåp med "kryss" över glasrutorna som syns på någon bild? Superfint!

/Christina

Stenmur & Gärdsgård sa...

Tack snälla! Nu har jag fått mediciner så jag är förhoppningsvis snart på benen igen.

Christina,
Vad kul att Ni bygger hus! Skåpet är från Marbodal kök och är från samma serie som våra underskåp i köket är ifrån.

Kram Malin