tisdag 16 april 2013

Längtan...















 ...efter värme & sol!

Födelsedagsfirande och smarrig söndagsfika med goda vänner här hemma,
 ja det var den helgen.

 Sen kom någon skit och jag har legat däckad sedan söndag kväll... Ont i lungorna, mega hosta och såå matt så jag bara sover... Känns sisodär kul! Jag som var igång med att cykla till jobbet och ökat på träningen och det är ju då min rygg mår som allra bäst, suck!

 En kär vän har gjort den fina vita krukan alldeles själv som jag har på matbordet, jag blir helt förstummad, sååå fiin, tack snälla! Annars så väntas här nog mest efter sol och värme, och efter grävarna som ska plana ut vår tomt i veckan och snickarna som ska ta tag i altanbygget.

 Så trädgårdstidningar är min lektyr för närvarande, härlig inspiration för själen. Och så vill jag bli frisk...


 Kram

Inga kommentarer: