onsdag 2 oktober 2013

En trappa upp...

















En glimt från allrummet där uppe...



Här uppe har killarna sina rum, tre sovrum, sen är det badrum och klädkammare. Egentligen är vi inte här uppe så mycket, men nu när jag fixade i ordning lite så har det utnyttjas lite mer. Grabbarna hänger mest här när de har kompisar eller om vi vill se olika tv program.


Kuddar från ikea, åhléns och så lyxade jag till det med några kuddar härifrån tänk så smidigt det är att beställa på nätet, hemma på två dagar. Glasbord och lampa från ikea, lampan gillar jag riktigt mycket med mässing detaljer, mattan också från ikea som passar perfekt här hemma eftersom vi har katter, här syns det inte om de råkar eller ja...när de klöser.

Idag blev det första vab dagen på länge...egentligen ingen sjuk son men en riktigt mörbultad en efter en rejäl krasch ute i skogen igår...ibland undrar man ju varför de ska hoppa och trixa på stubbar och stenar, men man får vara glad att de gillar att hänga i skogen, dessa grabbar :-) Vi har i alla fall haft en lugn och mysig dag tillsammans.



Trevlig kväll!


Malin




6 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Så himla fint!! Även i inlägget innan från er altan, jag förstorar och tittar på alla fina detaljer :-)) Va är lampan från Ikea?? supersnygg och bordet gillar jag också, ska dit men lovade maken att bara köpa rullgardiner...hmmm får nog ta tillbaka det för den där lampan ska jag då kika lite närmare på :-))

Underbara bilder Malin!!!
Ha det gott! Kraaam Paula

Jes/Vita villa vila sa...

Hej finaste Malin,

Så underbart fint ni fått till det på övervåningen... blir om möjligt än mer nyfiken på hela huset :). Riktigt snyggt! Mysigt och stilrent! I like!!

Önskar dig en kommande finfin vecka vännen!

Kram Jes ♥

Anonym sa...

Hej, superfina bilder och vilket fantastiskt hus! Är så nyfiken på vilken husleverantör ni haft, med tanke att jag läste att det var ett kataloghus? Har precis upptäckt din blogg så jag har ju inte haft möjlighet att följa med på hela resan:) vore så tacksam för svar mvh Åsa

dianasdrömmar sa...

Men åh vad du har det fint hemma, kan jag se killrummen i något inlägg(har själv 3 killar :))kram Diana

LantlivsAnette sa...

Halloj där !! Det var ett tag sen, ojjj så fint ni har det..jisses alltså..både inne och ute, vilken fin trädgård !! Du, jag ser att ni var på Gotland i somras och bodde i ett så gulligt hus, äger ni det eller hyr ni det ? Jag planerar att åka dit nästa sommar och hade gärna bott i det huset jag också..Kraaam Anette

Stenmur & Gärdsgård sa...

Paula och Jes, kram på Er! :-)

Åsa, det är ett A-hus, hustyp Mölle som vi skissat om lite ;-) Vi är jätte nöjda med de som husleverentör.

Diana, Jag har nog inte lagt ut så mycket bilder på barnens rum...jag får se till att det blir ett inlägg där snart.

Anette, vi har hyrt huset på Gotland en vecka två somrar i rad. Maila mig så kan du få kontaktuppgifterna till hon som hyr ut. Det är ett fantastiskt litet hus, gediget som bara den och super charmigt, precis så som man vill ha det om man är som vi :-)

Kram på Er!

Malin